Tuesday, January 18, 2005

اصلاُ خوشم نمیاد

هر جوری نگاه می کنم می بینم نه قیافمون به افغانها یا عراقیها می خوره، نه با اینکه اوضامون خیلی خرابه به بدبختی این 2تا ملت باشیم. البته منظورم اقتصادی نیست. ولی مطمیناُ با حمله آمریکا به ایران از جفتشون بدبخت تر می شیم، چونکه الی ماشاالله ما تو این مملکت صاحب نظر سیاسی با نظرات اس شر داریم که کافیه همچینی یخده آب واسه شنا پیدا کنن تا با خواهر مادر این مملکت وصلت کنن.-البته نه اینکه همین الان خیلی دامن طهارتشون پاکه!!!- خلاصه کلوم اینکه این مادر پیاله بوش مثکه یه دوره تو دانشکده پزشکی گذرونده که عادت داره تو هر مساله ای که نمی فهمه به خودش حق دخالت بده و بعد کلی اظهار فضل آخرسر واسه هر مریضی با هر دردی که اومد پیشش یه کورتون بنویسه تازه فکر کنه شاهکارم زده وقتی ام که مریض مرد بگه آخی حیوونکی عمرش به دنیا نبود وگرنه ما که تلاشمونو کردیم. من قبول دارم که دنیا بدون صدام بخصوص واسه ما ایرانیا خیلی قشنگتره ولی همونقد هم قبول دارم که دنیا در نبود امثال بوش قشنگتر می شه.- طبعاُ نبود هر سیاستمداری دنیا رو به سهم خودش قشنگتر می کنه- ولی نکتش اینه که در این لحظه اصلاُ نمی تونم بگم عراقیا خوش بخت ترن حتی اگه اکثریت شیعه الان دارن عشق و صفا می کنن چه فایده وقتی داری به هر دلیلی – چه رفتن به مسجد، چه خرید ماست، چه خانوم بازی- از هر جایی –چه مسجد، چه فروشگاه و چه جنده خونه- رد
می شی یه دفعه گوپی بترکی و گوز مونده تو دلت به جای اسفنکتر آنال از شکاف شکمت مستقیم بزنه بیرون. اگه زمون اون فلان فلان شده خوشبخت تر نبودن مطمینا الان خیلی بهتر نیستن. تازه رهبرای شیعیان اونجا کلی باهوش بودن که فهمیدن الان باید با آمریکاییا از در دوستی و معامله در اومد و تازه کلی اونجا بهشته که رهبران اکثریت واسه آمریکاییا شاخ نشدن. ولی از هر زاویه ای که نگاه می کنم می بینم که ما استعداد هرگونه بدبخت شدنی رو در حد کمال در پی اشغال ایران داریم که ماشاالله تو کشورمون 1001 دسته آدمی با سلایق و علایق مختلف داریم که هر کی واسه خودش شاخ می شه و با شناختی که هممون از خودمون داریم می دونیم که عمراُ هیچ انتخاب 3 از 1001 با هر جای گشتی از این گروه ها توانایی موافقت بر شیوه اداره یه نونوایی رو هم ندارن چه برسه به یه مملکت. من هم مثل همه مشکلات این مملکت رو می بینم و با اینکه هیچ راه حل منطقی برای حل درد و بلای این مریض پایان مرحله –اند استیج- نمی بینم ولی همچنان معتقدم اگر راهی وجود داشته باشه واکنش سیستم ایمنی خود بیماراست و هر گونه راه حلی توسط هر پزشک ناشی از جمله آقای بوش برای اعمال تهاجمی –اینویسیو- از جمله پیوند "قلب" یا تعویض "کلیه" برای این بیمار با هر نیتی – خدا پسندانه یا جیب پر کنانه- تنها کور کردن هر کور سوی امید یا در حقیقت توتال لینف آدنکتوی ماسیو و لگد گذاشتن روی شلنگ هواست و تعبیر این خا خا خا خا ... بعداُ مشخص خواهد شد که به جای خواهش می کنیم آمریکا، همان خار ..سه پاتو از رو شیلنگ برداره. من امیدوارم که آقای بوش خلاصه بی خیال نجات دادن ما بشه و فکر نمی کردم یه کشور این قدر احمق بشه که در یک زمان در 3 جبهه بجنگه ولی چرا که نه وقتی احمقی مثل بوش اون بالا نشسته و احمقای دیگری حداقل به اندازه نصف جمعیت آمریکا – ببخشید که به خودم اجازه توهین می دم ولی با توجه به اینکه اونا به خوشون اجازه می دن برای کل دنیا تصمیم بگیرن فکر نمی کنم که جسارت بزرگی کرده باشم- ازش حمایت می کنن.م
انگلیسیشم باشه واسه بعد خسته شدم اینقده زر زدم.در ضمن حتما لینکها رو بخونین.م

1 Comments:

At 1:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Dear Habijakam,
(Un)furtunately man nemitoonam in faarsi haaye toro bekhoonam, midoonam ghablanam goftam. vali behet ghol midam yejaa Windows XP peydaa konam va in chizi ro ke to aslan azash khoshet nemiyaad ro bekhoonam, ghol midam, hataa be khaatere peydaa kardane ye computere XP daar mikhaam ye 10-20 hezaar kiloometr raah beram!! faghat be khaatere to!

booos
Abt.

 

Post a Comment

<< Home