Thursday, June 16, 2005

فیلم هاشمی

فیلم هاشمی رو احتمالا همتون دیدین. فیلم واقعا خوش ساختی بود. درسته من به معین رای می دم ولی واقعا فیلم انتخاباتیش یبس بود. من که طرفدارش بودم حال نداشتم تا آخرش گوش کنم ولی فیلم رفسنجانی رو دو بار دیدم. این نشون می ده معین چقدر کار می تونست بکنه تا رو مردم تاثیر بذاره و نکرد. این اهماله به نظر من. منم قبول دارم که معین اصلا توانایی مالیشو نداره که با این حجم تو سطح شهر تبلیغ کنه ولی مطمینا تو جناح چپ یه کارگردان خوش فکر پیدا می شه یه کلیپ باحال بسازه تا اینکه یه سری دختر پسر رو نشون بدن که یه سری سوال چه حالا مهم چه بی اهمیت بپرسن. واقعا که چپی ها ضعیف ضاهر شدن. اصولا تو یک فضای حرفه ای هر کی حرفه ای تر برنده می شه. این قانون بازیه.

1 Comments:

At 5:20 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام محسن جان. شرمنده این کامنت من برای پست ۳ ماه پیشته. اما چون ممکن بود نبینیش، ایجا میذارمش. ناامیدم کردی. ما مثلا رفیق هستیم. وقتی تو به عنوان یک پزشک در مورد بیماران خاص(مقصودم تالاسمی ماژوره)اینگونه قضاوت و رفتار میکنی، وای به حال مردم عادی...

 

Post a Comment

<< Home